2012. július 17., kedd

Wild West BJJ Open - BJJ verseny

Július 14-én, szombat délután Pápán megrendezésre került az I. Vad Nyugat BJJ Open. A küzdelem és a tapasztalatszerzés hajtóereje által beneveztem és beálltam a versenyen induló harcosok közé. A négyórás versenyen több mint 26 harcos küzdött fejenként legalább három mérkőzést. Pestről, Zalaegerszegről, Sümegről és egyéb más városokból érkeztek fiatal és kevésbé fiatal kezdő és haladó harcosok.
Egy célom volt: bárkivel is kerüljek össze a kék öv +80kg-os kategóriában, ne jussunk el oda, hogy lekopogtassanak.

Velem együtt 5 kék öves indult  a versenyen, így körmérkőzésekben folytak a küzdelmek. Mindenki küzdött mindenkivel.
Az első küzdelemben egy lábfeszítéssel nyertem, a másodikban egy háromszöggel kopogtattam le az ellenfelet. A harmadik és negyedik küzdelemben pontozással veszítettem. Ezen eredmények a 4. helyre voltak elegendők, de a magam elé kitűzött célt így is túlteljesítették.
.

Nagyon sok tapasztalatot szereztem, éreztem testem és tudásom határait, gyengeségem és erősségem.
Nagyon tetszett és nagyon elfáradtam. Szinte minden küzdelem után meghaltam, és fel kellett támadnom a következőre.  :) Hatalmas élmény volt.

A versenyzők

A fotókat Szirmai Attila készítette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése