2010. december 31., péntek

BJJ háziverseny

Közel két éve gyakorlok egy másik harcművészetet a Brazil Jiu Jitsut. December 19-én, Sümegen részt vettem egy házi versenyen, ahol edzőm, Molnár Gábor tanítványai mérték össze tudásukat verseny formájában. A fehér öves (kezdő) kategóriában, súlycsoportomban (-90) és abszolút +80-ban is egy-egy aranyat hoztam haza, illetve még egy különdíjat is kaptam.


Persze, ahogy mondani szokták mindenkinél van erősebb, ügyesebb és technikásabb csak még nem találkozott vele. Én itt a versenyen nem kerültem össze ilyen harcossal. :)
Ami tetszett, hogy a verseny alatt mindenki figyelt a másikra, így sérülés sem történt a küzdelmek során. A versenyzőket nem a „mindenáron győzni akarás” jellemezte, ennek ellenére mindenki a tudásához és erejéhez mérten a végsőkig küzdött.

Jelen volt és bíráskodott a Gracie Barra Budapest Akadémia felelős vezetője Max Carvalho mester, valamint Dietz "Cápa" Gusztáv BJJ Európa bajnok.

A versenyek és a díjátadások után harcművészeti bemutatók következtek, ahol tartottam egy rövid Aikido bemutatót. Mivel nem jött el az „ukém”, egy BJJ edzőtársam, Varga Csaba, aki régen aikidozott, jelentkezett és segített a bemutatóban.


Az eseményről képeket és részletesebb beszámolót a http://www.farkasok.com/ oldalon találtok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése